Friday, September 12, 2008

寂寞难挨 ? ~

相信我各位,
一个人的电影很孤单,很寂寞,
突然间很想要有个人在身边,
来跟我分享电影的情节,
不管好不好看,
只因为希望陪伴在我身边的是你。

无端端也突然想念我的死党们,
但他们已经在遥远的国度继续着他们的学业,
想念和他们的时光,
一起喝茶,
一起看戏,
一起废话,
一起上学,
一起吵架,
都是我这一生不可多得的,
期待着你们的归来。
加油吧 ~

2 comments:

Vennie said...

Hey.. mr lonely.. study hard ya~ this is what you promise to your parent. then o..update some kao lui process and experience to let us see ler..

.Siao_Ee. said...

are you waiting for me??haha...
i m going back soon..i will be back on 25 November...hehe..cant wait to be home~~~=P